جمهوری اسلامی ایران
شهرداری آستانه علوی

شهرداری آستانه علوی

سال رشد تولید با مشارکت مردم
✅️ افتتاح سالن اجتماعات انجمن معتادین گمنام(AN) شهر آستانه
✅️ افتتاح سالن اجتماعات انجمن معتادین گمنام(AN) شهر آستانه

⬅️ عصر امروز سالن اجتماعات انجمن معتادین گمنام شهرآستانه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا مقدسی پور امام جمعه محترم شهر آستانه،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، جناب آقای رضایی معاون محترم هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، جناب سرگرد سلامی فرمانده محترم حوزه مقاومت شهید چمران و جناب سرگرد حسنوند فرمانده محترم کلانتری و حضور اعضای این انجمن افتتاح گردید.این سالن با همکاری و مساعدت شهرداری و شورای اسلامی شهر آستانه احداث گردید.

⬅️ انجمن معتادان گمنام یک سازمان مردم نهاد غیر دولتی و غیر انتفاعی بین المللی است که در سال 1369 توسط افرادی که خودشان در چنگال اعتیاد گرفتار بودند بنیانگذاری شد.

⬅️ این انجمن در بیش از ۱۵۰ کشور جهان از جمله کشورهای مسلمان با هدف کمک و نجات معتادان از چنگال اعتیاد به مواد مخدر فعال است و جلسات انجمن به بیش از ۷۰ زبان مختلف در سراسر جهان برگزار می شود.

⬅️شهردار آستانه در مراسم افتتاحیه این مراسم گفت : با توجه به مناسب نبودن مکان قبلی این انجمن، یکی از برنامه های مدیریت شهری، احداث مکانی برای اعضای این انجمن بوده است که عملیات اجرایی این مکان از ابتدای سال جاری آغاز و با همت و مساعدت خود انجمن سرانجام به اتمام و امروز به بهره برداری رسید


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام

وضعیت آب و هوا
در حال دریافت اطلاعات ...
اوقات شرعی
اوقات شرعی به افق آستانه علوی
اذان صبح
۰۴:۴۴:۵۹
طلوع خورشید
۰۶:۲۰:۲۴
اذان ظهر
۱۳:۱۹:۰۷
غروب خورشید
۲۰:۱۷:۲۴
اذان مغرب
۲۰:۳۶:۵۶
نیمه شب
۰۰:۳۱:۱۲
ارتباط با ما
آدرس: آستانه، خیابان شهید بهشتی، میدان مدرسی
کدپستی: 3871853579
تلفن تماس: 38435740-086
فکس: 38432482-086
پیامک: 30005006006816
پست الکترونیکی: info@astanehalavi.ir