جمهوری اسلامی ایران
شهرداری آستانه علوی

شهرداری آستانه علوی

سال رشد تولید با مشارکت مردم
️ نخستين خانه جوان، علم، فرهنگ و هنر شهرداري آستانه راه اندازي مي گردد.
️ نخستين خانه جوان، علم، فرهنگ و هنر شهرداري آستانه راه اندازي مي گردد.

️ نخستين خانه جوان، علم، فرهنگ و هنر شهرداري آستانه راه اندازي مي گردد. شهردار آستانه از راه اندازي نخستين خانه جوان، علم، فرهنگ و هنر تحت عنوان "خانه جوان" در این شهر خبر داد.

در حوزه علم و فرهنگ و هنر نخستین خانه جوان در شهر آستانه در ساختمان مسكوني سابق شهرداري جنب آتش نشاني راه اندازي می‌شود. وی تاکید کرد: تلاش ما این است که خانه جوان در عرصه های مختلف قرآنی، علمی، صنایع دستی، فرهنگي، هنری و دوره های عمومی و تخصصی کارآفرینی، دوره جامع ازدواج و ...نقش آفرینی کند و زمینه‌ای برای فعالان این حوزه‌ها ایجاد شود تا آموزش های لازم را به متقاضیان ارائه نموده و با راه‌اندازی خانه جوان علاوه‌بر ایجاد شرایط فرهنگی جدید به اقتصاد شهر نيز کمک شود.

شهردار آستانه با تاکید براینکه نتیجه هر فعالیتی که مستقیما از سوی مدیریت شهری به شهروندان بر میگردد تاثیر بسیار زیادی در برقراری اعتماد متقابل وجلب مشارکت مردمی و بهبود مدیریت شهری دارد، تاسیس خانه فرهنگ را نيز بستری برای توسعه مشارکت شهروندان در فعالیت های مختلف و تلاش جهت افزایش خدمات و برنامه های فرهنگی، علمی در سبد خانواده ها دانست.

وی با اشاره به اینکه خانه جوان نهادی است که با استفاده از پتانسیل های موجود جهت ارائه خدمات قرآنی عمومی فرهنگی هنری اجتماعی و علمی به منظور غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در فصول مختلف سال بالاخص فصل تابستان و در راستای تقویت هویت محلی و ارتقای فرهنگ شهري تاسیس و با نظارت شهرداري اداره می گردد، خانه جوان را به عنوان بازوي توانمند مدیریت شهری دانست که با مشارکت شهروندان به توسعه و گسترش فعالیت های شهرداري در زمینه های مختلف علمی اجتماعی اقتصادی فرهنگی می پردازند.

گفتنی است تاسیس و راه اندازی خانه جوان توسط شهرداری به عنوان نشانه ای از یک حرکت خوب برای دست یافتن به اهداف و اجرای سیاست ها و ماموریت های شهرداري مي باشد كه بنا به ضرورت در عرصه های گوناگون در جهت رشد و اعتلای هر چه بیشتر شهر آستانه قدم برداشته و در این شهر شاهد تشکیل و راه اندازي آن هستیم.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام

وضعیت آب و هوا
در حال دریافت اطلاعات ...
اوقات شرعی
اوقات شرعی به افق آستانه علوی
اذان صبح
۰۵:۰۰:۴۲
طلوع خورشید
۰۶:۲۹:۲۲
اذان ظهر
۱۳:۱۰:۲۴
غروب خورشید
۱۹:۵۱:۵۸
اذان مغرب
۲۰:۱۰:۳۶
نیمه شب
۰۰:۲۶:۲۰
ارتباط با ما
آدرس: آستانه، خیابان شهید بهشتی، میدان مدرسی
کدپستی: 3871853579
تلفن تماس: 38435740-086
فکس: 38432482-086
پیامک: 30005006006816
پست الکترونیکی: info@astanehalavi.ir