• بررسی مکاتبات و مراقبت در حسن انجام امور اداری شهرداری.
  • نظارت بر تامین احتیاجات شهرداری از لحاظ وسایل و لوازم اداری و برآورد هزینه آنها با همکاری سایر واحد ها.
  • بررسی امکانات رفاهی،تعاون،بیمه و بازنشستگی کارکنان شهراری.
  • صدور ابلاغ احکام حقوقی کارکنان و انعقاد قرارداد های کلی.
  • تشکیل پرونده پرسنلی کارکنان،تهیه و تکمیل فرم های ارزشیابی سالانه پرسنل اداری.
  • ابلاغ شرح وظایف پرسنل.
  • نظارت بر ورود و خروج و ماموریت و مرخصی پرسنل.
  • تهیه صورت کارکرد ماهیانه و اضافه کاری پرسنل.
  • رسیدگی به تقاضا های استخدامی،ترفیع،بازنشستگی و...
  • انجام سایر وظایف محوله طبق دستور مافوق وسایر وظایف مربوط به شغل.
تاریخ انتشار : ۱ / ۸ / ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۳
دیدگاه ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
شهردارآستانه
سید جلال یعقوبی
جستجو در سایت
آب و هوا
لطفاً صبر کنید ...
نظرسنجی

عملکرد شهرداری آستانه علوی را چگونه ارزیابی می کنید؟

اوقات شرعی
اوقات به افق
اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب
خبرنامه
حدیث
امام حسین (ع) : به درستی که من مرگ را جز سعادت نمی بینم و زندگی با ستمکاران را جز محنت نمی دانم.