جمهوری اسلامی ایران
شهرداری آستانه علوی

شهرداری آستانه علوی

سال مهار تورم رشد تولید مبارک باد.
شب های شهر آستانه روشن تر می گردد.
شب های شهر آستانه روشن تر می گردد.

چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ ایجاد روشنایی کمربندی امام حسین(ع) حدفاصل بهشت زهرا تا بلوار دانشگاه آزاد و اصلاح و رفع معایب روشنایی کوچه های فرعی شهر آستانه تا قبل از نوروز

امروز جلسه هماهنگی و برنامه ریزی و بازدید میدانی جهت تامین روشنایی بلوار امام حسین (ع) با حضور شهردار ، رئیس اداره برق شهرستان شازند و رییس اداره برق شهر آستانه صورت گرفت.

شهردار آستانه از ساماندهی روشنایی سایر معابر اصلی و فرعی این شهر خبر داد وگفت: بحث زیباسازی شهر یکی از مقولات مهم شهرسازی است زیرا محیط شهری می‌تواند به آرامش روح و روان و سلامت روانی شهروندان کمک کند، ادامه داد: روشنایی مطلوب و مناسب با ایجاد وضوح دید برای مردم و روشن کردن نقاط پنهان و جرم‌خیز موجب راحتی و آسایش شهروندان برای حضور در فضاهای شهری می‌شود.

وی افزود: طرح ساماندهی روشنایی شهر شامل تعویض چراغ های قدیمی بخار سدیم با LED که در فاز اول اجرای طرح ساماندهی اصلاح و روشنایی معابر شهری خیابان های شهدا، طالقانی، مهدیه ، میدان سهل بن علی (ع) خیابان باهنر، سر پل زاویه،میدان مدرسی،میدان جانبازان،خیابان های خیام،مالک اشتر وجمهوری اسلامی در فاز اول به پایان رسید.
هم اکنون نصب پایه های بتنی و روشنایی کمربندی امام حسین (ع) حدفاصل بهشت زهرا تا بلوار دانشگاه آزاد در فاز دوم و اصلاح و رفع معایب روشنایی های کوچه های فرعی سطح شهر، اصلاح، تعویض و بهسازی روشنایی پارکهای حرم ، شهرک جهاد و زاویه نیز در فاز سوم اجرایی خواهد شد.

 عباسی خاطرنشان کرد: نورپرداری مناسب فضاهای شهری، موجب کارایی بیشتر آنها در تمام اوقات شبانه روز شده و با حضور دائمی شهروندان در فضای شهر، به نوعی رونق اقتصادی را نیز به همراه خواهد داشت.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام

وضعیت آب و هوا
در حال دریافت اطلاعات ...
اوقات شرعی
اوقات شرعی به افق آستانه علوی
اذان صبح
۰۵:۴۳:۲۷
طلوع خورشید
۰۷:۰۶:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۱۷:۴۳
غروب خورشید
۱۹:۲۹:۵۹
اذان مغرب
۱۹:۴۷:۴۴
نیمه شب
۰۰:۳۶:۴۳
ارتباط با ما
آدرس: آستانه، خیابان شهید بهشتی، میدان مدرسی
کدپستی: 3871853579
تلفن تماس: 38435740-086
فکس: 38432482-086
پیامک: 30005006006816
پست الکترونیکی: info@astanehalavi.ir