جمهوری اسلامی ایران
شهرداری آستانه علوی

شهرداری آستانه علوی

سال مهار تورم رشد تولید مبارک باد.
برگزاری مراسم جشن بزرگ عید مبعث و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهر آستانه
برگزاری مراسم جشن بزرگ عید مبعث و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهر آستانه

‍ ‍

همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر مراسم جشن بزرگ عید مبعث پیامبر اکرم(ﷺ) و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر آستانه  با حضور جمعی از مدیران و مسولین استانی و شهرستانی و باحضور پرشور مردم فهیم شهر آستانه برگزار گردید.

 این مراسم با قرائت قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغازو سپس  با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا مقدسی پور، شهردار و رییس شورای اسلامی شهرآستانه و جناب اقای نظری معاون محترم سیاسی، امنیتی، انتظامی استانداری مرکزی ادامه یافت.

 در این مراسم شهردار آستانه ضمن خوشامدگویی به حضار و مهمانان و شهروندان و عرض تبریک عید مبعث و سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ، همه شهروندان را به خلق حماسه ای دیگر با حضور در راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن و انجام تکلیف شرعی و اجتماعی خود با حضور در پای صندوق های رای در روز یازدهم اسفند ماه دعوت نمودند.

 انجام نمایش کمدی و طنز ، اجرای ترانه زیبای آستانه توسط هنرمند آستانه ای و  خواننده کشوری  آقای اسماعیلی، اجرای گروه هنری خاله پریا ( ویژه کودک و نوجوان) و اجرای گروه موسیقی سنتی از دیگر برنامه های این جشن بزرگ بود.

 درپایان این مراسم از قاریان و حافظان قرآن کریم ضمن اهدای جوایز نفیس، تقدیر  بعمل آمد و به قید قرعه جوایزی نفیس به شرکت کنندگان حاضر در جشن اهدا شد.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام

1
وضعیت آب و هوا
در حال دریافت اطلاعات ...
اوقات شرعی
اوقات شرعی به افق آستانه علوی
اذان صبح
۰۵:۴۱:۵۸
طلوع خورشید
۰۷:۰۴:۳۹
اذان ظهر
۱۳:۱۷:۲۵
غروب خورشید
۱۹:۳۰:۴۴
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۳۰
نیمه شب
۰۰:۳۶:۲۱
ارتباط با ما
آدرس: آستانه، خیابان شهید بهشتی، میدان مدرسی
کدپستی: 3871853579
تلفن تماس: 38435740-086
فکس: 38432482-086
پیامک: 30005006006816
پست الکترونیکی: info@astanehalavi.ir