جمهوری اسلامی ایران
شهرداری آستانه علوی

شهرداری آستانه علوی

سال مهار تورم رشد تولید مبارک باد.
طرح استقبال از بهار در شهر آستانه کلید خورد.
طرح استقبال از بهار در شهر آستانه کلید خورد.

شهردار آستانه :طراحی شهری با رویکرد ایجاد شادابی و نشاط شهری با توجه به فرهنگ شهری در شهر آستانه

شهردار آستانه ضمن بازدید میدانی از سطح شهر افزود: تلاش بي وقفه شهروندان به جهت کسب روزي براي خانواده، مشکلات اقتصادي و... همه و همه مي طلبد تا با ايجاد نشاط اجتماعي، موجبات آسايش و آرامش روحي و رواني شهروندان را فراهم نماييم.

عباسی بابیان اینکه براي برون رفت از معضلات منتهي به فشارهاي عصبي و رواني،  ايجاد فضاهاي شاد و مفرح عمومي و با برنامه ريزي درست و منطبق با نيازهاي مردم، لازم و ضروري است افزود با ايجاد جامعه اي با نشاط، فضاي شهري به محلي امن جهت گسترش ارتباطات سالم اجتماعي با تعلق خاطر افراد به شهر و محل زندگي و بالا بردن ضريب امنيت رواني جامعه مبدل می شود.

شهردار آستانه دراین باره گفت: با اجرای طرح استقبال از بهار، تمهیدات مناسب برای بازپیرایی محیطی و رفع مشکلات شهری و مناسب سازی معابر وحذف زوائد فیزیکی از سطح شهر اتخاذ شده است. در همین راستا آماده سازی محیط فیزیکی در روزهای پایانی سال و ایجاد محیطی آرام و شاد برای ورود به سال جدید طرح استقبال از بهار،با برنامه ریزی منسجم و بسیج تمامی امکانات، تجهیزات و نیروهای شهری این طرح اجرا خواهد شد.

عباسی افزود: طی بازدید های میدانی و شناسایی کمبودها و مشکلات شهری، معابر و بوستان ها، تابلوهای ترافیکی، لایروبی انهار و جوی های آب، رنگ آمیزی و رفع عیب و نقص انواع پایه چراغ های روشنایی و تاسیسات شهری، کاشت گل های فصلی، جانمایی و نصب المان نوروزی، جمع آوری نخاله های ساختمانی ، رنگ آمیزی و دیواره نگاری سطح شهر، لکه گیری آسفالت معابر و... از جمله برنامه‌های شهرداری در استقبال از بهار به منظور تغییر چهره شهر و افزایش نشاط شهروندان برنامه‌ریزی و به لطف الهی اجرا خواهد شد.

شهردار شهر در پایان درخواست مشارکت مردم و شهروندان درپاکیزگی و نظافت معابر شهر و همچنین تعامل بیشتر با نیروهای خدماتی شهرداری برای داشتن شهری پاک و زیبا را نمودند.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام

وضعیت آب و هوا
در حال دریافت اطلاعات ...
اوقات شرعی
اوقات شرعی به افق آستانه علوی
اذان صبح
۰۵:۴۱:۵۸
طلوع خورشید
۰۷:۰۴:۳۹
اذان ظهر
۱۳:۱۷:۲۵
غروب خورشید
۱۹:۳۰:۴۴
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۳۰
نیمه شب
۰۰:۳۶:۲۱
ارتباط با ما
آدرس: آستانه، خیابان شهید بهشتی، میدان مدرسی
کدپستی: 3871853579
تلفن تماس: 38435740-086
فکس: 38432482-086
پیامک: 30005006006816
پست الکترونیکی: info@astanehalavi.ir